The Ace of Shades Book Tag, #Doves edition (HUN)

Hi folks!

Quick note in English: I usually do the translation in the same post but since I did not have time for translating back then now I’m doing it for my Hungarian folks!


Sziasztok!

Amit látjátok kivételesen egy egész külön posztot szántam magyarul, ennek a Book Tag-nek az angol verzióját már felraktam egy ideje, de szerettem volna magyarul is megcsinálni és mivel nem volt időm akkor lefordítani a tag-et, ezért hozom most nektek. Az Ace of Shades Amanda Foody legújabb könyve, ami áprilisban fog kijönni. Molyon is fent van már a könyv. Olyan szerencsében van részem, hogy Amanda street team csapatának tagja vagyok, ami lényegében azért van, hogy népszerűsítsük a könyvet. Az én csapatom a Doves, ezért is hoztam nektek egy kifejezetten Doves verziót, amit a csapatom tagjai, Min és Katie raktak össze. És akkor lássuk is a kérdéseket!

1. Ace of Shades a nagyon titokzatos, nagyon veszélyes Bűnök Városában játszódik. Nevezz meg egy kitalált várost, aminek saját személyisége van! 

  • A legelső, ami eszembe jutott az Weep városa a Strange the Dreamer című könyvből, Laini Taylor-tól. Aki olvasta az tudja, hogy miért ezt választottam, és ha nem olvastátok… Olvassátok el!

2. A Bűnök Városa három könyörtelen bandának ad otthont: az Irons, a Scarhands és a Doves. Mesélj nekünk a kedvenc fiktív bűnöző bandádról! 

  • Ez könnyű és azok, akik olvassák a blogomat tudják a válaszomat erre a kérdésre, ami nem más, mint a Six of Crows bandája Leigh Bardugo-tól. Egyszerűen nagyon szeretem őket, és mindent a duológiával kapcsolatban.

3. Enne és Levi belecsöppennek egy halálos játékba… Nevezd meg a kedvenc könyvedet, ahol a szereplőknek az életükkel és az életükért kell játszaniuk. 

  • A választásom erre a kérdésre nem igazán egy népszerű könyv, de az egyik kedvencem, Takami Kóshun Battle Royale című könyve. Egy egész osztályt elrabolnak és kidobnak egy szigetre, ahol aztán egymást kell megölniük, ha nem akarnak meghalni előbb. Az Éhezők viadalának hasonló témája van, de én személy szerint jobban szeretem a Battle Royale-t.

4. A Doves egy assassin banda… Melyik könyvért tudnál ölni, hogy rátehesd a kezedet? 

  • Ez vagy a The Language of Thorns Leigh Bardugo-tól vagy Gemina Aime Kaufman és Jay Kristoff-tól, VAGY a The Cruel Prince Holly Black-től.

5. A Bűnök Városa tele van emberekkel, akiknek sötét, nehéz múltjuk van. Nevezz meg egy könyvet vagy könyv sorozatot, amit szerettél, de már nem szereted. 

  • Az Üvegtrón sorozat Sarah J. Maas-tól.

6. Nehéz múltban bővelkedő karakterekkel… úgymond, sok megégetett cinnamon roll-t találhatunk. Nevezz meg egy karaktert, aki külsőre tüskés és kemény karakter, de mélyen egy kedves karakter. 

  • Hirtelen az egyetlen ilyen, aki eszembe jutott az Kanda a D. Gray-Man című manga sorozatból. Úgy viselkedni, mint egy tipikus kemény karakter, de a szíve méllyén egy kedves karakter, még ha nagyon is igyekszik ezt elrejteni a körülötte lévőktől.

7. Nem csak anti hősök élnek az Ace of Shades világában! New Reynes-ben sok gonosztevőt is találhatsz. Melyik könyves karaktert szereted utálni? 

  • Egészen nehéz erre a kérdésre válaszolni mert vagy imádom a gonoszokat vagy egyszerűen ki nem állhatom őket. Hmm talán egy ilyen van, Bellatrix Lestrange a Harry Potter-ből. Igen, ő egy ilyen karakter.

8. Te, mint a főszereplőnk Enne anyukája, eltűntél a Bűnök városában. Az utolsó általad olvasott könyv főszereplője indul a keresésedre… Mennyire vagy pácban? 

  • Az utolsó könyv, amit akkor olvastam, amikor ezt a tag-et csináltam meg a D. Gray-Man manga sorozat 16-ik kötete volt. A történet főszereplője pedig Allen Walker. Azt hiszem annyira nem is vagyok pácban. Allen mindig mindent megtesz, hogy segítsen mindenkin, szóval szerintem megnyugodnék, ha hallanám, hogy ő keres engem.

Kihívottjaim: Arwen5, CsakSimánDorka, AniTiger és aki még szeretné megcsinálni! 🙂

2 thoughts on “The Ace of Shades Book Tag, #Doves edition (HUN)

Leave a comment